Colònies a Can Foix

El passat 20 i 21 d’abril els infants de PRI2 i PRI4 van gaudir de les colònies escolars a Cubelles, amb estada a la masia de Can Foix. Can Foix és una masia que està ubicada dintre del Parc del Foix, un parc natural envoltat de vinyes i castells i amb un pantà amb una rica reserva ecològica, refugi de nombroses espècies d’aus i amb una fauna abundant, als peus de l’impressionant poble de Castellet.

Dijous al matí i la tarda vam estar al port i platja de Vilanova, on van poder conèixer de prop la feina dels pescadors i assistir en directe a la subhasta del peix a la llotja. Cap a la tarda, un cop instal·lats a la casa, i havent sopat, van poder viure i compartir moments inoblidables abans d’anar a dormir. L’equip de monitoratge de la casa van dinamitzar els jocs i la cursa d’orientació nocturna.

Divendres al matí, després d’un bon esmorzar, també ho van passar molt bé amb la recerca del tresor pels espais acotats de la casa. Els quarts van gaudir especialment del circuit d’aventura pels arbres, amb ponts i tirolines, i de les proves de tir amb arc. Per acabar, després de dinar, vam tornar cap a l’escola, ben contents i contentes.

Fins a una altra!

Aquesta activitat ha estat finançada pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU (PROA+).