Benvinguts i benvingudes al nou curs

Bon dia!  Ja tornem a l’escola!

Després de dies de gaudir de la natura, de viatges, d’estar amb la família i els amics… els dies de descans van quedant enrere. Les vacances han acabat i és el moment de tornar a la feina.

Primer de tot volem donar la benvinguda a aquells alumnes i famílies que comencen a formar part de la nostra escola. I també volem donar una càlida rebuda al nou personal que ens acompanyarà durant aquest curs: la Davinia, el Fran i l’Elisenda.

Les aules es tornaran a omplir amb rialles, amb motxilles plenes de ganes i il·lusió. Tenim preparats un munt de tallers, activitats, projectes, ambients, reptes… dels quals segur que gaudirem mentre anem aprenent plegats.

Des de l’escola us donem la benvinguda al curs 2019-2020, encoratjant-vos i dient­-vos que un bon curs comença amb un bon somriure!

Bon curs a tothom!