100tífiques

L’11 de febrer es celebra el “Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència” per commemorar i reconèixer la trajectòria de totes aquelles dones que han contribuït a l’avenç de la ciència i la tecnologia i la història de les quals moltes vegades han quedat en l’oblit. Així, l’alumnat de 6è el divendres 11 de febrer vam rebre la visita d’una científica que participava al projecte 100tífiques. És una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute for Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Vam compartir un espai molt interessant amb la Maribel Mirabet que treballa al laboratori Werfen. Ens va explicar i ensenyar coses de la seva vida i de la seva feina. Ara l’alumnat de 6è farà de periodista i elaboraran un article amb les informacions que va recollir durant la xerrada.