Projecte: Les cartes.

PROJECTE: LES CARTES

A finals del primer trimestre, tots els alumnes d’educació primària de l’escola que reben suport a l’aula d’Educació Especial, hem començat un nou projecte internivell: Les Cartes.

De manera aleatòria, s’ha relacionat cada alumne amb un company d’un altre nivell diferent al seu, de manera que cadascú escriurà i rebrà cartes d’un “amic misteriós”, la identitat del qual és totalment secreta i desconeguda per ells.

Per poder mantenir el desconeixement de a qui escrivim i de qui rebem les cartes, cada alumne s’ha posat un pseudònim i ha inventat una adreça fictícia, que utilitzarem per completar els sobres a l’hora d’enviar les cartes.

A més, les dues classes d’educació especial de l’escola s’han equipat amb una bústia de correus on poder rebre tota la correspondència.

cartes