Reconeixement eTwinning al projecte d’anglès “Lost dogs: a Journey back home”

Ens ha arribat a l’escola la placa amb el Segell de Qualitat eTwinning, que inclou el text:
«El proyecto desarrollado por la comunidad educativa de este centro ha sido distinguido con el Sello de Calidad eTwinning en reconocimiento a su excelencia.»
Aquest reconeixement fa referència al projecte “Lost dogs: a journey back home!”, dut a terme durant tot el curs passat a les sessions d’anglès i d’arts and crafts de quart de primària (l’alumnat que enguany és a cinquè).
Com a detall d’agraïment, el Servei Nacional de Suport a eTwinning ha enviat a tots els alumnes de cinquè uns estoigs i motxilles commemoratives.
Enhorabona al nostre alumnat per la seva feina i reconeixement!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>