Passadís del Terror de 6è

El passat dimarts 31 d’octubre els alumnes de 6è van fer un terrorífic i a la vegada divertit passadís del terror.

La planta baixa de l’escola es va transformar en uns lavabos plens de sang, un cementiri en el que els morts tornaven a la vida amb la música de Michael Jackson, un sopar de Dràcula amb un espectacle  de màgia no apte pels que pateixen del cor. No podia faltar la “niña del exorcista”, una sala d’autòpsies plena de cadàvers i un magatzem abandonat en el que millor no entrar.

Pel matí els alumnes van poder gaudir, o patir, aquesta terrible experiència i a la tarda els pares van poder participar en d’aquesta “desagradable” aventura de la mà dels seus propis fills.