Museu de les matemàtiques

Les matemàtiques poden ser divertides! I ho hem pogut saber perquè en el museu de les matemàtiques hem practicat la deducció, la geometria, la simetria, hem fet construccions, mesurat i comparat diverses superfícies, seriacions, càlcul mental i tot això jugant!!!

JUGUEM PLEGATS

Algunes tardes d’aquest curs les dediquem a jugar a jocs de taula amb els companys i companyes de la nostra comunitat.
A més d’aprendre com es juga a jocs com el dòmino, l’Uno, el tres en ratlla, el parxís o l’oca, compartim estones amb l’alumnat d’altres… Llegeix més»

RACONS MATEMÀTICS

L’alumnat de la comunitat de mitjans va fer unes sessions de racons matemàtics, els i les alumnes de 1r, 2n i 3r es van barrejar en petits grups i van fer diferents activitats tots plegats. Els més grans ajudaven als més petits i s’ho van… Llegeix més»

Robòtica

L’alumnat de 3r a robòtica fa construccions amb Lego que després programa amb Scratch, fan que es mogui connectat a l’ordinador inclús li afegeixen sons.

La Castanyada ’22

Els alumnes de 3r vam gaudir de la castanyada fent tallers durant el matí.
Ens va visitar la castanyera que ens va explicar un conte i vam ballar a la tarda, dia complet!!