INFORMACIÓ: PREINSCRIPCIÓ CURS

Publicació del llistat provisional amb les puntuacions de cada família en funció dels paràmetres que fixa el Departament d’educació per a l’admissió del nou alumnat.

Si voleu consultar el llistat, cliqueu a sobre de barem provisional a 19 d’abril de 2021.

LA NOSTRA ESCOLA

*Cliqueu a sobre de les imatges per saber qui som, com treballem i què fem al FOLCH

Resultat d'imatges per a "nena caminant"

FEM CAMÍ !! – qui som, què fem

Resultat d'imatges per a "NENS PINTURA"

TOT JUGANT, ANEM APRENENT (ED. INFANTIL)

Resultat d'imatges per a "ESCOLA FOLCH I TORRES PALAU CARRERADA"

L’EDIFICI D’INFANTIL

Resultat d'imatges per a "NENS AMBIENTS INFANTIL"

AMBIENTS A ED INFANTIL

PROJECTES A I3, I4, I5

Si els reptes el motiven el treball per projectes és per ell | Un cop de mà | Suport pedagògic

PETITS ARTISTES

Festival infantil d'art abstracte al CCCB | Bonart

Resultat d'imatges per a "ESCOLA FOLCH I TORRES PALAU"
JA SOM GRANS (ED. PRIMÀRIA)

Mestre a casa - BlocLES MESTRES I ELS MESTRES

JUNTES FAREM GRANS COSES PER ALS NOSTRES INFANTS (AFA)

Por qué los niños pequeños dibujan grandes cabezas? | Sonríe Mamá

El relleu de Catalunya

El alumnes de 4rt van fer un treball de fi de projecte de Medi, 4rtA, B i C van treballar paral·lelament diferents aspectes i conceptes per després exposar oralment la seva feina i coordinació.
L’activitat consistia en fer el mapa de Catalunya, crear les seves delimitacions… Llegeix més»

A 5è fem el nostre llibre història!!!

L’últim dia de trimestre, els/les alumnes de 5è hem anat a la Biblioteca de Palau a lliurar el LLIBRE D’HISTÒRIA que nosaltres mateixos hem fet: a partir dels continguts d’història treballats durant el trimestre, hem elaborat un llibre per a què tota aquesta informació pugui… Llegeix més»

Treballem Els 5 Sentits!

Fem Salut
Els 5 Sentits
Els alumn@s de 3r han estat treballant el projecte de Medi Fem Salut, en el qual hem après molt i ho hem passat genial! Des de la definició de salut, passant per hàbits saludables, enquestes, una gimcana matemàtica sobre la salut a… Llegeix més»

La Marató energètica

LA MARATÓ ENERGÈTICA
Des de fa tres setmanes, l’escola Josep Maria Folch i Torres està treballant la Marató RE-M de l’energia, per tal d’estalviar energia i la lluita contra el canvi climàtic. Des d’aquesta iniciativa tan maca, 3r cada setmana està complint amb els reptes que… Llegeix més»

Carnestoltes 2021!

CARNESTOLTES!!
Aquest any hem celebrat Carnestoltes d’una manera diferent. Al de mati vam fer un taller per crear i decorar la nostra disfressa, cada alumne es va crear un petit complement. A la tarda, vam fer la rua al pati de l’escola amb música. Ho varem… Llegeix més»

El dia de la Pau

Durant el passat mes de gener els nostres alumn@s de 3r van treballar des de l’àrea de Plàstica i aprofitant que era el dia de la Pau la creació d’uns pósters molt macos i divertits. Aqui teniu alguns d’ells.

NADAL A L’ESCOLA

Ací us deixem unes imatges sobre aquest Nadal . Ha estat un Nadal diferent però en cap moment hem perdut la veritable essència d’aquestes festes.

CARNAVAL: LES EMOCIONS

Fotos dels alumnes de 4rt!!

Ens hem disfressat d’emocions o de personatges que ens evoquen emocions.

Hem treballat les emocions amb tallers, jocs i música, activitats molt interessants per conèixer i saber gestionar-les.

😀😁😂😅😆😉😊😋😍😘😇😏🙄🤓😥😛😔😢😭😱😳😡😰

1a GIMCAMÀTICA de 6è

El 2 de febrer de 2021, l’alumnat de 6è C vam fer la nostra 1a GIMCAMÀTICA!!
Va ser molt interessant perquè vam tenir la possibilitat de posar en pràctica per grups els coneixements que havíem assolit al llarg del que portem de… Llegeix més»