INFORMACIÓ DE PREINSCRIPCIÓ PER AL CURS 2019-20

Per totes aquelles famílies que  comenceu a interessar-vos sobre el procés de preinscripció per al CURS 2019-20, us avancem la informació relativa al calendari del procés

Durant el mes de febrer, es preveu que es publiqui la modificació del Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics, que és una actuació prèvia a la publicació de la resolució per a la preinscripció del curs 2019-2020, amb la qual s’inicia el procés de preinscripció.

Previsió de calendari per a la presentació de sol·licituds de preinscripció

• EDUCACIÓ INFANTIL DE SEGON CICLE I EDUCACIÓ PRIMÀRIA:

Del 29 de març al 9 d’abril de 2019

LA NOSTRA ESCOLA FARÀ PORTES OBERTES EL 19 DE MARÇ

El dia de PORTES OBERTES es podrà visitar l’escola respectant els següents torns:

• De 9:30 a 10:30
  • De 11:30 a 12:30
  • De 15:30 a 16:30
  • De 17:00 a 19:00 (visita lliure)

A les 17:00, a l’edifici del Pg. Carrerada, les mestres d’educació infantil faran una PETITA XERRADA EXPLICATIVA d’aquesta etapa.

Aprofitem per agrair l’interès de totes aquelles famílies que ja ens esteu consultant les dates d’aquestes jornades tan rellevants.

Visita a l’ajuntament

Dimecres dia 19 vam anar a visitar l’ajuntament de Palau. Ens va rebre l’alcaldessa i una regidora i ens van convidar a entrar a la sala de plens. Allà l’alumnat va poder fer preguntes sobre el funcionament de l’ajuntament i altres temes relacionats amb el… Llegeix més»

Segon taller de cuina a 6è

El passat dimecres 6 de març, el pare d’una de les alumnes de 6è va venir a la classe per ensenyar-nos a fer un plat Inca. Concretament, vam aprendre a fer una salsa, que juntament amb la yuca estava boníssima!
INGREDIENTS:

• Yuca
  • Ajíes
  • Huacatay
  • Llet evaporada
  • Oli de girasol
  • All
  • Ceba
  • Aigua
  • 80 g de… Llegeix més»

we are back!

Christmas Holidays are finished, and we are here again. The first days we remember some contents from the first term like “days of the week” “numbers” “colours” etc. In these videos you can see your children singing “The days of the week song”