Per a aquest 2019 que aviat comença, des de l’ESCOLA, us desitgem l’única cosa que la majoria no tenim, temps.

Temps per riure i per gaudir de tot allò que ens faci feliç. Temps per pensar una mica més en nosaltres i en els altres.

Temps per caminar sense presses i per estar sempre contents.

Temps, no només perquè transcorri, sinó perquè també ens quedi.

Temps per sorprendre i per tenir confiança.

Temps per tocar les estrelles, per créixer i madurar.

Us desitgem temps per tenir esperança i per estimar.

Temps per viure la vida cada dia, a cada hora i a cada moment.

Temps per perdonar, acceptar i deixar anar.

Per a aquest 2019 que aviat comença, des de l’escola Folch i Torres, us desitgem de tot cor que tingueu temps per viure la vida plenament.

BONES VACANCES I FELIÇ 2019!!

Fillols/filloles 4t i P4

Fa uns dies, els/les alumnes de 4t vam anar a veure als/les de P4, ja que aquest curs seran els/les nostres fillols/filloles.
Vam estar una estona amb ells/elles i ens vam fer fotos! Ara que ja em fet la primera presa de contacte, anirem fent activitats… Llegeix més»

Castanyada 3r

Com que el temps no ens va acompanyar i no vam poder fer la sortida pel poble, vam fer uns murals de tardor, castanyada i halloween per grups.
Després d’esmorzar vam anar al túnel del terror que va organitzar l’alumnat de 6è.
A la tarda tota la… Llegeix més»

Sortida a Can Fusteret

El passat 2 d’octubre vam anar a Can Fusteret a realitzar un taller de ceràmica. Ens van explicar quins elements necessitàvem per fer el fang, com s’elaborava una escultura i… ens vam posar a treballar per crear la nostra peça de ceràmica.
Vam fer sorra fina,… Llegeix més»