Benvolgudes famílies,

Després de les vacances, novament tornem a retrobar-nos. Esperem que les vostres i, sobretot, les dels vostres fills/es hagin estat farcides de platges, passejades, converses importants i/o absurdes, gelats, nits estrellades, petons i moltes, moltes rialles.

Aquests ingredients, a banda, de fer la vida més interessant serveixen als mestres per  aconseguir aules plenes d’alumnes creatius, participatius… i el que és més important,  amb ganes d’aprendre i passar-s’ho bé!!

La roda, acabat el parèntesi estiuenc, ha tornat a posar-se en moviment. Som conscients que els primers dies són complicats perquè la canalla té els horaris canviats i els costa recuperar la rutina, però és important que la recuperin quan abans millor perquè anar a escola sigui una experiència meravellosa.

Intenteu aquests primers dies que els vostres fills/es vagin a dormir d’hora, llegeixin o mirin contes, dibuixin i us tornin a explicar els dies viscuts que mai han d’oblidar.

De moment, ens acomiadem. Tornarem quan els vostres nens/es ens omplin d’alegries per compartir-les amb tots vosaltres.

El claustre

COLL D’ESTENALLES

Dimecres 18 d’abril els grups de sisè vam anar al Coll d’Estenalles. Concretament vam fer un ascens a la muntanya de Montcau, on els monitors ens van explicar aspectes rellevants de l’ecosistema que l’envolta. Va ser una sortida que implicava un esforç per pujar, però… Llegeix més»

TALLERS D’`HÀBITS SALUDABLES

El dimarts de la setmana cultural vam fer uns tallers d’hàbits saludables d’allò més interessants! El grup de cinquè i els de sisè es van barrejar i vam gaudir dels diferents tallers:
-Taller de relaxació, on havíem de relaxar el cos i la ment a partir de massatges facials i… Llegeix més»

TALLER DEL RIU

Una de les activitats realitzada durant la setmana cultural és un taller anomenat “El riu”. El taller ha consistit a analitzar la fauna i la flora de l’entorn que envolta la riera de Caldes. Els alumnes s’ho han passat genial!
Clica sobre la imatge per veure més fotografies.
Llegeix més»

Instruments de vent

La setmana passada van venir uns altres mestres de l’Escola Municipal de Música per fer-nos una mostra d’instruments de vent. Van tocar el saxòfon, la flauta travessera, el flautí i l’harmònica. Alguns nens/es van poder tocar l’harmònica, tot seguint les indicacions dels mestres. Ens ho… Llegeix més»

FEM LA MONA!