INFORMACIÓ MATRÍCULA CURS 20-21

• PUBLICACIÓ de la llista d’alumnes assignats al centre amb identificació de la 1a petició. Publicació dels alumnes preinscrits al centre. Publicació de la llista d’espera del centre. Cliqueu a sobre de la paraula PUBLICACIÓ i obtindreu tots aquests llistats del vostre interès.

• Del 13 al 17 de juliol de 2020, les famílies que el vostre fill/a ha estat admès a l’escola Folch i Torres heu de passar per secretaria (de 9:00 a 13:00) per tal de formalitzar la matrícula .Benvinguts/des a l’ESCOLA!!

COMIAT 6è

Semblava que no havia d’arribar, però avui 19 de juny de 2020 per a l’alumnat de 6è de la nostra escola és el seu últim dia.

Mai ens hauríem imaginat que tancaríem així… separats i sense poder acomiadar-nos amb petons i abraçades que és el que toca, però la vida sovint és capritxosa i, aquest curs, ens ha obligat a estrenar-nos amb un comiat virtual:

“Ha estat un any convuls en molts aspectes, vam començar pensant que seria  difícil reconduir certes dinàmiques, però contràriament a tot pronòstic ho hem fet i ho hem fet molt bé!!

Un cop establerts els límits, tot ha estat fàcil. Cadascú de nosaltres ha entès què havia de fer i així, com qui no se n’adona, hem anat cosint somnis, brodant històries i  deslligant els nusos dels nostres dies.

Malauradament, el tram final ens ha tocat viure’l per separat, però també ens ha servit per valorar les petites coses, gaudir de la família i trobar-nos a faltar.

A partir d’ara, quan ensopegueu heu d’aixecar-vos i davant els problemes heu de lluitar fins superar-los”

Gaudiu de la VIDA amb seny!!

MOLTÍSSIMA SORT!!

El FOLCH ÉS CASA VOSTRA!!

Cliqueu a sobre de la fotografia per veure el vídeo que us hem fet com a homenatge

Comiat 6è

Boniques i bonics, avui tanquem una etapa plegats, un capítol ple d’anècdotes, experiències i aprenentatges, i no podíem acomiadar-nos de vosaltres sense rememorar el vostre pas per la nostra escola. 🙂
Clicant sobre la foto, trobareu un vídeo fet amb molta estima.

I recordeu que sou… Llegeix més»

Un tercer trimestre inoblidable…

Durant el tercer trimestre els alumnes de segon no s’han detingut i han continuat creant, dissenyant, imaginant i aprenent amb el suport de les seves famílies, us deixo una petita part de la gran feina que han realitzat amb molta il·lusió. FOTOS

Visita Guiada per Infantil

Bon dia, famílies!
Com volem convidar-vos a casa nostra, però les circumstàncies ens ho impedeixen, hem preparat aquesta visita guiada i virtual per l’edifici d’Educació Infantil 🙂
Esperem que gaudiu de les instal·lacions!

5è- Sant Jordi

Com cada any per la diada de Sant Jordi, l’escola celebra la diada cultural i de l’amor per excel·lència a Catalunya amb diferents activitats.

A continuació trobareu les composicions dels/les alumnes de 5è. Ho han fet a partir d’una il.lustració de Junceda, extreta d’una història d’en… Llegeix més»

SANT JORDI CONFINAT

SANT JORDI CONFINAT!!

Aquest any, tot i el confinament, no ens hem donat per vençuts i hem celebrat Sant Jordi en format virtual.
Evidentment, ha estat diferent a altres celebracions, com a conseqüència de la covid-19 que no ens ha permès realitzar totes les tasques que teníem… Llegeix més»