Nanoinventum. Fem nanociència!

Els infants de cinquè han participat aquest curs al projecte Nanoinventum de la Universitat de Barcelona. El projecte consisteix en estudiar com funciona la nanociència i realitzar una maqueta a gran escala que doti de solucions científiques i tecnològiques a la nostra societat. També ens ha servit per comprendre una mica més les característiques de l’energia i la matèria.

Ahir vam fer la cloenda del projecte i l’escola va rebre la Menció honorífica a l’ODS 14 sobre Biotecnologia gràcies a les propostes fetes pels diversos grups de cinquè!

Us deixem l’enllaç al blog del projecte on podreu trobar les maquetes de l’escola i les explicacions científiques de cadascuna.

També podeu veure un recull d’imatge de la feina realitzada aquests mesos!