Jornades d’atletisme de 5è

Les Grasses i 5è del Salvador Espriu

El 25 d’octubre els nens de 5è de la nostra escola vam gaudir d’un dia fent esport.

L’hora de sortida de l’escola va ser a les 9 ’15 i després de 10 minuts caminant vam arribar a la pista d’atletisme.

El primer que vam fer, va ser una volta a tota la pista per escalfar. Seguidament  el monitor Alex ens va ensenyar a fer els estiraments (necessaris per no fer-nos mal).

5è A va començar a fer llançaments de: disc i javelina. Alhora 5è B feia curses de velocitat de 100 m amb la Sílvia. Després d’esmorzar ja ens tocava fer el canvi d’activitat.

Cap a les 13 h ja estàvem a l’escola una altra vegada.

Divertit va ser segur,

però a la primera volta

el nostre cor va ser abatut. 🙂