UN MOTIU PER LA NOSTRA IL·LUSIÓ

Les cooperatives que es van constituir a sisè aquest curs ja han decidit a qui donaran els seus beneficis.

Per poder decidir adequadament, els nois i noies de sisè han fet l’estudi i anàlisi de sis propostes diferents a cada cooperativa. Han valorat els objectius de cada proposta, l’àmbit de les seves actuacions, els valors que promouen, els beneficiaris dels seus esforços, l’impacte mediambiental i l’harmonia amb la Natura entre d’altres aspectes.

Finalment, cada cooperativa ha escollit per consens el destinatari dels seus beneficis. La cooperativa “Shine together” de 6è A ha escollit la Fundació Sant Joan de Déu que investiga i lluita contra el càncer infantil. La cooperativa “25 Somnis” de 6è B ha escollit la Fundació Altarriba que té cura d’animals sense sostre i els troba llars d’adopció.