ADÉU GLÒRIA!

SALVADOR ESPRIU 1987-2019

La nostra companya Glòria s’acomiada de nosaltres després del seu llarg recorregut en el món de l’Educació.  Aquest curs serà el seu últim curs a l’escola.

Has passat molts anys a l’Espriu, vas arribar aquell dia 1 de setembre del 1987.Quantes coses han passat en aquests trenta-dos anys! Quants nens i nenes has conegut i estimat !

Arribes al final de la teva vida professional i no és facil!  Han estat molts dies, molts anys, fent allò que  t’ha agradat.Quin dia més difícil per a tu i per a tots i totes els que hem tingut la sort de treballar al teu costat. Et trobarem a faltar Glòria!

Desitjar-te molta sort en aquesta nova etapa que comences. Esperem que gaudeixis d’ aquest nou període igual que has sabut gaudir de la teva tasca a l’ensenyament.

CANTÀNIA 2019

El 29 de maig els nens i nenes de cinquè van participar en la Cantània. Aquest curs amb Cantània ens endinsem a l’univers brossià. L’A és l’alfa, la porta de l’alfabet. Si agafes una A i la gires a l’inrevés,hi veus un cap de bou! Les escoles treballen una cantata de nova creació al llarg de tot l’any. Finalment la interpreten a l’Auditori.

CAMINADA ESPRIU! AVUI SÍ!

Avui hem omplert el Parc de Torreblanca de colors. Hem caminat junts, nens i nenes, famílies i mestres. Ha estat un matí agradable, on els petits han compartit amb els seus padrins i padrines  un passeig , converses, esmorzar, somriures i balls.Una jornada saludable que ha estat possible gràcies a la col·laboració de tots i totes: la Mercè, la Silvia, l’Ona i el Pau amb les seves coreografies, a l’AFA  que ens ha facilitat l’equip de música, a la Policia Local de Sant Feliu que  ha vetllat per una caminada segura, a tots els mestres , a mamis , papis, avis i àvies que heu compartit amb nosaltres aquesta jornada i sobretot als nens i les nenes de l’Espriu que heu estat genials!

Us deixem aquestes imatges que ens ha facilitat el papi del Dani de 4t. Aviat penjarem més! GRÂCIES A TOTS I TOTES: FEM CAMÍ TOTS PLEGATS APRENEM I AVANCEM!

Presentació de CAPSGROSSOS

L’Espriueta té el plaer de convidar-vos a la presentació dels seus amics. Serà el divendres 31 de maig a les 15,45 h al pati de l’escola.

L’Espriueta ja té nou anys i ha sortit a voltar i ha trobat  nous amics. Vols saber qui són? Veniu  a conèixer-los!