LA NOSTRA CANÇÓ

CALENDARI ESCOLAR 2020-21

Inici de curs 14 de setembre del 2020.

Fi de curs 22 de juny.

L’horari escolar habitual és de : 9h a 12h:30’ i de 15h a 16h:30’.

Vacances escolars:

Nadal: Del 22 de desembre  del 2020, al 7 de gener del 2021, ambdós inclosos.

Setmana Santa: Del 27 de març al 5 d’ abril, del 2021, ambdós inclosos.

Dies de lliure disposició:

– 7 de desembre 2020

– 15 de febrer 2021

– 21 de maig 2021

Festes locals:

– 30 d’ octubre 2020

– 24 de maig (segona Pasqua) 2021

Jornada continuada:  De 9h a 13h

– 21 de desembre del 2020

– Del 7 de juny fins al 22 de juny del 2021

Adaptació dels alumnes de P3:

Els alumnes de P3 realitzaran una adaptació progressiva establerta en dos torns de mig grup, els dies: 14 i 15 de setembre d’1h:30’.

El 16 de setembre, tot el grup, en horari de matí.

A partir del 17 de setembre, serà la jornada habitual de matí i tarda.

Adaptació dels alumnes de P4:

De manera excepcional, aquest curs escolar, els alumnes de P4 realitzaran una adaptació flexible els dies 14,15 i 16 de setembre.

Es recomana que durant aquests tres dies, els alumnes vinguin únicament pel matí. Les famílies que no puguin, podran portar els seus fills/es per la tarda.

LLISTATS PREINSCRIPCIÓ

6 de juliol

PUBLICACIÓ OFERTA DEFINITIVA

11 de juny

LLISTAT DEFINITIU BAREM ORDENAT

9 de juny

NÚMERO DE DESEMPAT: 33386
A partir d’aquest número s’ordenaran les sol·licituds que tenen la mateixa puntuació i que determinarà les sol·licituds que formaran part del llistat provisional d’admesos que sortirà el proper dia 11 de juny.

PUBLICACIÓ LLISTAT AMB BAREM I NÚMERO DE DESEMPAT PEL SORTEIG DE LES 11h

PUBLICACIÓ LLISTAT AMB BAREM PROVISIONAL

Podeu consultar el llistat del barem. Recordeu que al no poder publicat els noms, els llistats apareixen amb el codi de preinscripció ,  el format PRE20-21XXXXX i els 3 darrers números del codi de la sol·licitud (exemple PRE20-21XXXXX323). Pel que fa al nom i cognoms, estarà format per les dues primeres inicials del nom, i les del primer i el segon cognom (exemple SuRoPo) . També podeu consultar de manera individual al web ESTUDIAR A CATALUNYA

Si la sol·licitud no s’ha puntuat correctament o hi ha alguna errada en les dades es pot presentar una reclamació a la bústia electrònica oficial del centre per correu electrònic.

El centre respondrà al correu com a justificant de recepció de la reclamació.

PLA DE REOBERTURA DEL CENTRE DEL 8 AL 19 DE JUNY

Seguint les instruccions del Departament en relació a la reobertura del centre en fase 2, prevista pel dia 8 de juny, s’ha elaborat aquest PLA DE REOBERTURA , tenint en compte les instruccions, la disponibilitat de recursos humans i els resultats de les enquestes pel que fa a l’assistència de l’alumnat d’infantil i sisè.

Carta a les famílies

Declaració responsable infantil

Declaració responsable primària

Educació emocional

Abans de que els vostres fills i filles es trobin tornant plens d’alegria cap a l’escola, ens queden encara unes setmanes complicades de confinament a casa.
La part positiva és que aquest confinament ens ofereix un moment únic per compartir temps (això que sempre ens falta) amb els més petits.
És per això que us volem oferir un recull d’eines i recursos per portar a terme des de casa i contribuir a la millora del benestar emocional de mares, pares i infants.
Trobareu diferents tècniques senzilles, activitats i jocs que petits i grans podeu practicar junts.
Esperem que gaudiu moooolt!!