Recollim el NIF de les nostres cooperatives!

Ahir, 28 de febrer de 2024, les i els alumnes de 6è vam anar al Casal de la Gent Gran de Sant Feliu de Llobregat a recollir el NIF de les nostres cooperatives: Shine Together de 6èA i 25 somnis de 6èB. Dins del programa d’emprenedoria a l’escola CuEmE.

L’acte el va assistir l’alcaldessa de Sant Feliu, Lourdes Borrel, acompanyada de la regidora d’Educació, Ana Cubet i, el president de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Promoció de Ciutat, Jaume Manyoses. A més, van anar altres escoles de la ciutat, que també participen en el projecte CuEmE.

Les presidentes de les cooperatives, l’Andrea i la Lua, de 6èA i, l’Abril i la Lia, de 6èB, van pujar a l’escenari a recollir el NIF, on s’indica el número d’identificació fiscal de cada cooperativa. Us deixem unes imatges sobre l’acte.