Els musicEsprius

Per celebrar els dies de la música, enguany, vam voler comptar amb col·laboradors i col·laboradores d’excepció: les famílies. Era la primera vegada que organitzavem un esdeveniment musical d’aquesta mena: no sabíem qui ni quantes persones actuarien. Tot un repte!

I, sense cap mena de dubte, el resultat ha superat totes les expectatives. Les propostes ens van permetre organitzar 3 dies d’espectacles musicals on vam veure balls,  vam sentir cançons conegudes i altres que ens meravellaven amb les seves melodies i vam poder escoltar instruments de tota mena: trompetes, guitarres, acordió, flauta travessera, timbals i altres instruments de percussió. En definitiva, un plaer pels sentits que hem gaudit grans i petits.

Aquí teniu un tastet que ni de bon tros és tot el que vam viure.

Anna, Ruth i Mònica ballant la dansa del ventre

Brace interpretant a Michael Jackson

Timy interpretant cançons infantils i “Vull volar” de Frozen

Adrián interpretant a Yann Tiersen

Eva cantant Sarandonga

La Cesca, la Laia, la Berta i el Jaume interpretant Cançó de bres per a una princesa negra

Gràcies a tots i totes els que heu fet possible aquestes tardes màgiques. Ha estat una experiència fantàstica i mooolt enriquidora!

1. Txell

Espectacular!! Moltíssimes gràcies a l’escola i als pares i mares que heu participat en aquesta activitat per donar unes estones tan bones als nostres petits!!