VOTEM!

El Consell d’Infants és un òrgan de participació ciutadana format per infants de 5è i 6è de primària escollits democràticament pels escolars dels centres educatius del municipi. L’alcalde Jordi San José va traslladar al nou consell l’encàrrec polític per a aquest curs, consistent en crear una campanya de sensibilització del que significa anar sols i soles a l’escola. Crear els camins escolars amb l’objectiu que anar a l’escola sigui una activitat agradable i segura, i formi part de l’educació dels infants com a ciutadans i ciutadanes.

El dijous 28 de febrer , tots els nens i les nenes de l’escola van votar la proposta que més els agradava per pintar els passos de vianants.