UNA ESCOLA DE CINEMA

claquetaEl Projecte d’escola del curs, és el CINEMA. Al llarg del mes de febrer realitzarem diferents activitats que apropin als nostres alumnes al món de la imatge i el cinema.

Comptarem amb la col·laboració de la Companyia el BOMBETO que ens ha preparat:

• Educació infantil participarà  en els tallers ligthpaints,..
  • El Cicle Inicial i Mitjà  participaran en el taller “SOM  MÉLIÈS “ que els aproparà als inicis del cinema i als trucs cinematogràfics.
  • El Cicle Superior participarà en els tallers CINEMÀGIC  i coneixerà els efectes de la pantalla croma.
  • Treballarem    les fases de producció (guió, sequènciès, storyboard, guió tècnic..), filmació i edició.

Altres tallers i activitats les podeu consultar en el següent enllaç.