TROCAMBA 2017

Per fi, els nostres Agents Verds han tingut la seva recompensa a tot un curs de feina i treball per a  aconseguir una escola més sostenible.

LA TROCAMBA!!

Durant tot aquest curs el nostre comitè ambiental ha estat treballant en potenciar els hàbits de respecte envers el medi ambient d’una escola cada vegada més ecològica i sostenible. Entre altres tasques, els alumnes han controlant la despesa energètica de les aules, han tingut cura dels espais verds de l’escola i han fet un gran treball d’investigació sobre els canvis que ha patit l’escola en aquests darrers 10 anys d’escola verda.

Avui, 30 de maig, ens hem reunit tots els Comitès Ambientals de Sant Feliu i hem fet una gran festa amb intercanvi d’experiències, tallers sobre la biodiversitat i fins i tot una gran flashmob a la plaça de la Vila.

Tot i el mal temps hem gaudit d’un dia ple d’emocions, aprenentatges i diversió.

Treballem per un món més sostenible. Ajuda’ns