Projecte Cueme

Avui l’alumnat de 6è ha estat a la plaça de la vila de la nostra població venent els productes de les cooperatives Classgold (6èA) i 27friends (6èB). Els beneficis que recaudin aniran destinats a l’ONG “Pies descalzos” i l’Associació de Síndrome de Williams.

El projecte Cueme (Cultura emprenedora a l’escola) és un programa que fomenta la cultura emprenedora i les competències bàsiques en el cicle superior d’educació primària. Durant un curs escolar, l’alumnat crea i gestiona una cooperativa escolar amb el suport de l’escola, l’administració local, les empreses i altres entitats de la seva localitat.

Us deixem algunes fotografies de la jornada d’aquest matí a la plaça de la vila.