Concurs Literari de Sant Jordi

Dimecres 24 d’abril es va celebrar l’acte de lliurament de premis del Concurs Literari de Sant Jordi a la Sala Ibèria, certamen en el que participen tots els centres educatius de primària i secundària de la ciutat.El Concurs Literari de Sant Jordi premia 33 alumnes de Primària i Secundària de la nostra ciutat.

Aquest 2019 s’han presentat al concurs més de 2000 obres, de les que els centres han  seleccionat un total de 314. D’aquestes 142 són poesies i 172 contes, i 189 corresponen a primària i 125 a secundària.
Des d’aqui volem felicitar al Jon , l’Aitana, l’Arnau i el Pol, alumes de l’escola que van ser guardonats. Moltes felicitats!