Celebració de Sant Jordi

sant jordi 16

El proper divendres dia 22 d’abril esteu convidats a la Celebració de la Diada de Sant Jordi a partir de les 15 hores.

Els nens i les nenes de P5-2n- 4t i 6è que faran una dansa han de venir vestits amb camisa o samarreta blanca i pantaló o faldilla fosc. Poden portar al coll el mocador de l’escola o el mocador vermell de Sant Feliu. L’alumnat de sisè cal que porti faixa vermella ( pot fer-se  servir un mocador).Per protegir-se del sol és convenient que portin gorra.

Els treballs que han participat en el Concurs Artístic estaran exposats a la biblioteca a partir del mateix dia 22 d’abril.

Us hi esperem!