Team R.O.S.Q.U.I. us dona les gràcies!

Com ja sabeu, el passat 17 i 19 de maig van vendre els productes de la nostra cooperativa a la parada que vam muntar davant de l’escola. Es van vendre tots els productes i no va fer falta un tercer dia de venda. A la parada, van assistir moltes famílies amb els seus fills i filles i van col·laborar generosament.

Amb els diners aconseguits, hem pogut tornar el capital inicial als socis cooperativistes (alumnes de 6è B) i hem reservat el 15 % del total per fer un pica-pica i celebrar-ho. I el més important, farem donació de 228,85 € a la Fundació Apoyo Dravet.

Els nois i noies de 6è B que hem creat la cooperativa “Team R.O.S.Q.U.I.” us volem agrair la vostra col·laboració.

Moltes gràcies a tots i a totes!!