ET PRESENTO UNA FRUITA?

Aquest tercer trimestre els nois i noies de sisè estem fent recerca sobre diferents tipus de fruites que ens agraden. El treball consisteix en escollir una fruita i buscar informació sobre com es cultiva, quines vitamines i propietats té, quins plats es poden cuinar, algunes curiositats rellevants… A la classe exposem el que hem après davant dels companys. Tots estem gaudint molt de les presentacions, fins i tot alguns ens han deixat veure i tastar fruites una mica més exòtiques com per exemple el mango.

Un cop al mes ens porten fruita a l’escola i a l’hora del pati podem agafar una peça per esmorzar. Amb aquest petit treball hem pogut aprendre a valorar la importància que té menjar fruita diàriament per la nostra salut a més de servir-nos per perdre la vergonya quan presentem treballs davant la classe.