COLÒNIES AL DELTA DE L’EBRE

Els nens i nenes de 4t ens hem anat de colònies al Delta de l’Ebre, eren unes colònies escolars per treballar els ecosistemes.

A l’arribar vam esmorzar i vam pujar en un vaixell per veure el final del riu Ebre i la seva desembocadura al mar Mediterrani. Després de fer una llarga explicació el senyor va posar música i vam ballar. A l’acabar vam anar cap a la casa de colònies. Vam agafar les motxilles i vam anar a dinar i després vam endreçar les habitacions.

A la tarda vam agafar les bicis i vam fer una volta per la Canyissada, per treballar l’ecosistema de ribera ( hi havia quatre ecosistemes: ribera, platja, llacuna i arròs). A la nit vam sopar i després vam fer un joc de descoberta del poble, el Poble Nou del Delta. A l’acabar vam marxar a dormir.

Al dia següent ens vam aixecar i vam esmorzar. Després d’esmorzar vam tornar a agafar les bicis cap a la llacuna de La Tancada. Aquell dia van caure moltes persones, i a una se li va petar la roda, però no va passar res!

Quan passejàvem per la llacuna vam parar a un mirador: “Sabeu què vam veure? FLAMENCS!!!” i a més altres ocells com el Bernat Pescaire. Vam continuar amb les bicis fins arribar a la platja i en comptes de banyar-nos vam fer un concurs de castells de sorra i vam tornar cap a la casa.

A la tarda vam anar a trepitjar l’arròs, hi havien molts crancs de riu !!

També vam fer una carrera i tots vam quedar ben xops, i plens de fang!!. Va ser molt divertit. Quan vam arribar a la casa de colònies ens vam dutxar i en vam posar la roba de la disco. Vam sopar i desprès a BALLAR, BALLAR I BALLAR!! Va ser molt divertit, i ens vam anar a dormir molt cansats.

Al dia següent, abans de marxar, van anar a les barques de Perxar, costava una mica, però al final  ho vam aconseguir. Ens ho vam passar molt bé.

Després de dinar, vam agafar l’autocar camí cap a casa.

Han estat unes colònies inoblidables!!