8 DE MARÇ DE LA DONA

En aquest dia rellevant a l’escola li donem valor al paper de la dona en aquesta societat. Volem compartim amb vosaltres alguns moments viscuts al llarg del dia d’avui.

La comunitat mitjana hem confeccionat un mural personalitzat amb les dones importants de la nostra vida.

A primer hem elaborat un punt de llibre dedicant unes paraules boniques a la dona que més admirem. Per la tarda hem pogut gaudir d’una xerrada amb mares i pares de la classe explicant-nos els seus oficis, on volem transmetre la igualtat sobre les dones i els homes i els seus oficis respectivament.

A tercer han gaudit de la visualització d’un vídeo generant  una conversa de tot el grup classe, compartint idees i coneixements. Posteriorment s’han fet unes dinàmiques al voltant de 10 dones importants a la història. També han confeccionat una banderola per la dona més important de la seva vida.

Des de l’escola Salvador Espriu volem donar veu aquest moviment. Feliç dia de la dona i eduquem en valors!