Acabem la Unitat Didàctica “Quins són els orígens de la nostra civilització?”

Els i les alumnes de cinquè ja han acabat la Unitat Didàctica: “Quins són els orígens de la nostra civilització?”. Durant aquesta UD els i les alumnes han estat els mestres i, cada grup s’ha preparat un apartat dels romans per explicar-lo a classe, a més de les activitats pertinents.

A més, el passat dia 1 de març, vam fer una excursió a Tarraco (Tarragona) on vam poder observar diferents contruccions romanes com l’amfiteatre, part del circ romà, la muralla o part del fòrum central.

Ens va agradar molt la visita, ja que li vam posar molta imaginació i vam comprendre molt millor la vida a l’època antiga. També vam apendre molta història i curiositats dels romans.

Us deixem un petit recull d’imatges de la sortida.