6è i el dimoni
Els nois i les noies de 6è, que no vam poder visitar l’Anís de Mono, abans de tornar al cole vam passar a veure el dimoni.
Els nois i les noies de 6è, que no vam poder visitar l’Anís de Mono, abans de tornar al cole vam passar a veure el dimoni.
Mireu les fotos de l’excursió de P3 al Bosc Vertical!
P3 al Bosc Vertical Llegeix més »
Aquí teniu les fotos del 2n trimestre al menjador!
Fotos menjador 2n Trimestre Llegeix més »
Avui, a l’escola, hem celebrat Sant Jordi. Una gran festa!. Totes les classes l’hem viscut a tope!.
Els nois i les noies de 5è hem anat a visitar el bonic monestir de sant Jeroni de la Murtra. Molt interessant i divertit!
Aquí teniu el Menú Basal de Maig: MENÚ MAIG 2022 BASAL ESCOLA SALVADOR ESPRIU. Per altres menús diferents pregunteu a joan@espriubadalona.cat
En clicar damunt d’aquest enllaç obtindreu el llistat amb barem de les preinscripcions presentades a l’Espriu: PREINSCRIPCIO_ESPRIU__BAREM_PROVISIONAL
Barem provisional Llegeix més »
Aquest any estem agermanats amb una escola d’Escocia i una de França. Aquí podeu veure els treballs i ous de pasqua tan guapos que ens hem intercanviat.
Etwinning Europeu Llegeix més »
Una gran gimcana esportiva ha tancat el tercer trimestre! Ens veiem el dimarts 19 d’abril, tornant de vacances!
Gimcana fi trimestre Llegeix més »