1r al Castellvell
Els nens i nenes hem anat al Castellvell de Llinars, tot fantàstic!
1r al Castellvell Llegeix més »
Els nens i nenes hem anat al Castellvell de Llinars, tot fantàstic!
1r al Castellvell Llegeix més »
Els nois i noies de 4t ens ho hem passat molt bé en el planetari!
4t va al Planetari Llegeix més »
Els nens i les nenes de 2n vam anar a Can Montcau i ens ho vam passar pipa!
2n a Can Montcau Llegeix més »
Els nens i les nenes de 3r hem anat a visitar el Museu de Badalona, clicant aquí teniu les fotos!
3r al Museu de Badalona Llegeix més »
1r i 2n participem en el Badamotri d’educació física. Aquest any cada escola ha creat una activitat per compartir, nosaltres som granotes.
Badamotri 1r i 2n Llegeix més »
Els nois i noies de 6è han inaugurat avui el seu aqüeducte, fruit d’un projecte que, per culpa de la Covid es va haver d’ajornar.
Inauguració aqüeducte 6è Llegeix més »
Clicant aquest enllaç podreu veure les fotos de Carnestoltes que van fer les mestres de parvulari.
Fotos Carnestoltes Infantil Llegeix més »