Colònies 1r
Els nens i nenes de primer hem anat de colònies a Caldetes. Van ser molt xules!
Aquí trobareu totes les fotos de la celebració de la diada de Sant Jordi a la nostra escola. Bona diada a totes i tots!
Sant Jordi a l’escola Llegeix més »
Els nois i noies de 6è hem anat d’excursió a la fàbrica de l’Anís del Mono!
6è a l’Anís del Mono Llegeix més »