6è al Saltamartí
Els nois i noies de 6è hem anat a buscar un llibre a la llibreria Saltamartí. Molt xulo!
6è al Saltamartí Llegeix més »
Els nois i noies de 6è hem anat a buscar un llibre a la llibreria Saltamartí. Molt xulo!
6è al Saltamartí Llegeix més »
A la classe d’I3 hem fet un tastet del meravellosos fruits que la tardor ens ofereix.
Tastet fruites tardor I3 Llegeix més »
A I3 hem fet un seguit d’interessants tallers manipulatius. Mireu les fotos!
Tallers manipulatius a I3 Llegeix més »
Els nens i nenes de I3 ens ho hem passat “pipa” investigant una tortuga i molts cargols. Mireu les fotos!
I3 coneix la tortuga i els cargols Llegeix més »
Els nens i les nenes de 4t hem anat a gaudir de la música al Palau. Fantàstic!
4t al Palau de la Música Llegeix més »
Els nens i nenes de 4t hem anat a Can Canyadó a visitar els gegants de Badalona. Molt interessant!
4t visita els gegants Llegeix més »
Els nens i les nenes d’Educació Infantil hem anat a buscar el tió al Turó de l’Enric. I l’hem trobat!
Els nens i les nenes de I5 hem fet una sortida a una fruiteria del barri. Molt guai!
Sortida Fruiteria I5 2022 Llegeix més »
Les nenes i nens de I5 vem anar a la Granja, un aventura parc molt xulo! Mireu les fotos!
Sortida P5 a la Granja Llegeix més »
Els nens i les nenes de 4 i 5 anys hem anat a Can Putxet. Una sortida superdivertida! Mireu…
Sortida I4 i I5 a Can Putxet Llegeix més »