2n al metro
Les nenes i nens de 2n van anar a visitar el metro. Mireu les fotos!
Mireu quin mural de la primavera més xulo hem fet a I3!
Mural Primavera I3 Llegeix més »
Les nenes i nens d’I3 vam anar d’excursió per gaudir del meravellós circuit “Camí sensorial”
Camí Sensorial a I3 Llegeix més »
Els nois i noies de 4t han anat d’excursió al Torrent de les Bruixes. Mireu les fotos!
Torrent bruixes 4t Llegeix més »
Ja tenim aquí les fotos de les colònies de 1r i 2n. Molt divertides!
Colònies Cicle Inicial Llegeix més »
Els nois i les noiesde 6è hem anat a visitar la fàbrica de l’Anís del Mono i a dinar a la platja!
6è a l’Anís del Mono Llegeix més »
Les noies i noisde 4t han anat a fer un taller de caixes niu pels ocells de Badalona. Molt interessant!
Caixes niu de 4t Llegeix més »
Els nois i les noies de 6è hem anat a visitar la Masia de Can Miravitges, super interessant!
6è a Can Miravitges Llegeix més »