5è explora el Besòs
Els nois i noies de 5è hem anat a explorar el riu Besòs des de Montcada fins la desembocadura, visitant la depuradora. Mireu aquí les fotos!.
5è explora el Besòs Llegeix més »
Els nois i noies de 5è hem anat a explorar el riu Besòs des de Montcada fins la desembocadura, visitant la depuradora. Mireu aquí les fotos!.
5è explora el Besòs Llegeix més »
Els nens i nenes de tercer hem anat a visitar el museu del càntir a Argentona. I, a més, hem pogut modelar el fang amb el torn. Mireu-ne les fotos!.
3r al Museu del Càntir Llegeix més »
Els nois i noies de 4t han participat en el Badasport 2016. S’ho han passat molt bé i han fet… molt d’esport!. Mireu les fotos en els seu propi blocc de classe!.