Cosmocaixa P4
Els nens i nenes de P4 vam anar al Cosmocaixa. Ens ho hem passat molt bé.
Els nens i nenes de P5 hem anat al Cosmocaixa. Mireu les fotos!.
P5 al Cosmocaixa Llegeix més »
Aquí teniu les fotos de les classes de P3 visitant el Cosmocaixa.
P3 va al Cosmocaixa Llegeix més »
P3 ha anat d’excursió a Can Miravitges… Mireu les fotos!.
Can Miravitges P3 Llegeix més »
Els nens i nenes de parvulari hem celebrat Sant Jordi i, a més, hi havia un ambient especial!. Mireu les fotos!.
Parvulari Sant Jordi Llegeix més »
L’AMPA de l’escola organitza un casalet durant els dies de jornada intensiva, del 5 al 22 de juny. Informació sobre el casalet a l’Espriu Butlleta d’nscripció