Qui som

Sobre l’AFA

L’AFA SOM TOTS

Som un grup de mares i pares convençuts que la relació família-escola és fonamental per a l’educació dels nostres infants. Alguns de nosaltres portem anys a l’escola, d’altres hi acabem d’arribar; uns hem treballat activament en diferents comissions, d’altres ens afegim per primera vegada en aquest projecte. Ara, amb una determinació compartida, ens posem a treballar per a renovar un actiu tan important per a la comunitat educativa com és l’AFA.

QUÈ ÉS L’AFA?

L’AFA és un espai de benvinguda, un espai de trobada, un espai de convivència, un espai viu i obert que s’anirà construint dia a dia entre tota l’escola. L’AFA també és participació: som moltes persones i en volem ser més per a, així, poder treballar per a les famílies, l’escola i el barri, i la seva interacció.

Volem contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles.

Totes les famílies, totes les propostes, totes les aportacions, totes les il·lusions, totes les idees, totes les trajectòries, totes les implicacions, totes les col·laboracions, totes les discrepàncies, totes… SOM AFA.

COM ENS ORGANITZEM?

Estem organitzats en diferents comissions.

COM S’HI POT PARTICIPAR?

• Fent-vos socis.
  • Assistint als actes i reunions.
  • Participant esporàdicament en les activitats organitzades.
  • Formant part de les diferents comissions
  • Opinant i suggerint.

ON ENS PODEU TROBAR?

L’AFA es reuneix periòdicament. Les reunions són obertes a totes les famílies sòcies. En aquestes reunions les diferents comissions exposen els treballs duts a terme, s’informa de les reunions del Consell Escolar, s’aporten noves idees i es responen dubtes que puguin sorgir a les famílies de l’Escola.

Per qualsevol dubte o suggeriment, ens podeu escriure a: ampamontsant@gmail.com