JORNADA DE PORTES OBERTES VIRTUALS

Aquest any la jornada de portes obertes tornarà a tenir un format virtual a través de 2 trobades virtuals per Google Meet i que tindrà un aforament limitat a 25 famílies com a màxim per tal de poder-vos atendre correctament i resoldre els possibles dubtes. Paral.lelament anirem penjant al web i a les xarxes socials @elluchabrera documentació visual per què us pugueu endinsar en el dia a dia a l’escola.

Hem acordat aquest format amb la resta d’escoles d’Abrera ateses les circumstàncies actuals derivades de la pandèmia:

Tenim un pla d’organització que no permet fer trobades presencials al centre i no estem deixant entrar a les famílies a no ser que sigui essencial.

Volem garantir les màximes mesures de seguretat enfront de la Covid.

En el cas de l’Escola Ernest Lluch les dates de les portes obertes virtuals són les següents:

• Dimecres, 23 de febrer a les 15.10h
  • Dijous, 24 de febrer a les 11h

Per tal de fer la inscripció a les portes obertes virtuals, cal que envieu un correu a l’escola (a8059822@xtec.cat), truqueu a l’escola (937701213) o ompliu el següent formulari.