EL PATI DE L’ESCOLA

El dilluns van acabar les obres al pati i l’Ajuntament també ja ha fet el seguiment, validació i certificació de l’obra per tal que els infants puguin gaudir de tots els nous espais. Aquest projecte fa molts anys que es va iniciar i ha pogut sortir a la llum gràcies a ser una de les propostes guanyadores dels pressupostos participatius 19-20 presentats per l’AMPA de l’Escola.  Del projecte que es va iniciar hi ha hagut modificacions i, finalment, aquest ha estat el producte final que mantindrem i anirem ampliant segons els nostres recursos i necessitats.

Aprofitant que demà dijous els infants ja no caldrà que portin la mascareta al pati i podran circular lliurement per tots els espais,  inaugurarem el pati de l’escola amb tots ells. Estem molt content de poder gaudir plegats la finalització de les obres i la retirada la mascareta als patis de les escoles.

Volem donar les gràcies a l’AMPA, Ajuntament i totes les persones que heu fet possible que aquest somni s’hagi fet una realitat!

Cordialment,

L’ESCOLA