HORARI ÚLTIM DIA DE TRIMESTRE

Us recordem que el proper dilluns, 21 de desembre és el darrer dia de trimestres i es fa jornada intensiva.

Així doncs, us informem dels horaris de sortida dels alumnes:

-Els grups classe que cada dia surten a les 12:20h, el dilluns 21 de desembre sortiran a les 12:50h.

-Els grups classe que cada dia surten a les 12:30h, el dilluns 21 de desembre sortiran a les 13h.

-Els grups classe que cada dia surten a les 12:40h, el dilluns 21 de desembre sortiran a les 13:10h.

En el cas dels alumnes que es queden al menjador, els alumnes sortiran pels accessos habituals en aquest horari:

-Els grups classe de P4, 3r i 6è a les 15:20h.

-Els grups classe de P3A, P5A, 2n i 5è a les 15:30h.

-Els grups classe de P3B, P5B, 1r i 4t a les 15:40h.