CONCERTS HIVERN VIRTUALS I RECOLLIDA DINERS MARATÓ TVC

Benvolgudes famílies,

Us informem que a partir d’avui hem començat les gravacions dels concerts d’hivern virtual de tots els nens i nenes de l’escola. Aquests concerts els podreu gaudir a partir del 18 de desembre quan rebreu un correu informant-vos que ja estan publicats.

Com ja sabeu, cada any col.laborem amb la Marató de TVC recollint donatius els dies dels concerts d’hivern. Enguany, serà diferent però més que mai hem de recollir diners per la Marató de TVC del 20 de desembre que tractarà de la investigació de la COVID-19. Per aquest motiu, els alumnes delegats de 6è estaran a les entrades la setmana del 14 al 18 de desembre recollint els vostres donatius.

Us animem a participar!