Tallers de Primavera 2018. Tallers amb el cor.

Àlbum de fotos.

Els passats dies 31 de maig i 1 de juny vàrem fer els tallers de primavera 2018 “Taller amb el cor”. Són dos dies de molta activitat però molt vivencials. Ens barregem per un cantó Ed. Infantil i Cicle inicial i per l’altre Cicle Mitjà i Superior. Cada agrupació fa sis tallers en dos dies. Els tallers que vàrem realitzar són els següents:

INTERCICLE TÍTOL DEL TALLER DESCRIPCIÓ DEL TALLER
EI/CI Massatges del cor L’hora del massatge, temps per compartir, lloc per escoltar-nos, estimar-nos i gaudir.
EI/CI Així és el meu cor Expliquem el conte i a partir d’ell expressar sentiments propis conjuntament ( a nivell oral i plàstic).
EI/CI Mengem amb el cor Farem una manualitat amb fruita (un plàtan amb cara) per tal de promoure els hàbits saludables.
EI/CI Mirem amb el cor Crearem una manualitat que consistirà en una lupa en forma de cor per treballar els colors primaris i secundaris.
EI/CI Fes bategar el teu cor! E ballarà una coreografia preparada. D’aquesta manera, es farà entendre que és important fer esport per tenir una vida saludable.
EI/CI Pintem el mur Acabar el mural de la granja del mur de la porta d’entrada
CM/CS Olor de cor Faran un taller d’elaboració de sabonets de glicerina.
CM/CS Escoltem el nostre cor er una relaxació i escoltar el cor, després fer dos balls i tornar a escoltar
CM/CS Dimensió de cor Representació d’un cor en tres dimensions a partir d’estructures planes.
CM/CS Bateguem amb la música Seguirem amb els instruments de petita percussió un musicograma de la cançó “That one that go away” de Katy Perry
CM/CS Decorem el nostre pati Pintarem el pati amb paraules que surten del cor
CM/CS Un cor ben fort Es realitzarà una joc on es treballarà la resistència aeròbica. Prendrem les pulsacions abans i després de fer el joc, i comprovarem les diferencies i parlarem de perquè es produeixen.