Fem teatre a 4t i a 6è

El dimarts 29 de maig de 2018 els alumnes de 4t i 6è van estrenar les obres de teatre “Jo mataré tots els monstres per tu” i “Estimat diari” sota la direcció d’en Yago Morera. Cliqueu a “Llegeix més…” i veureu les representacions.

Teatre de Quart

Títol: “Jo mataré tots els monstres per tu”

Sinopsi: Una de les pors més irracionals és la por a lo desconegut. Els i les alumnes de quart ens ensenyen com vèncer aquesta por i   donar-nos permís per conèixer  allò que ens fa por pel simple fet de ser diferent.

Direcció Yago Morera
Actors Raiana, Toni, Martin, Precious, Wassima, Pamela, Miguel, David, Bilal, Artiyom, Sara, Sonia, José, Anai, Rosa, Alejandro, Natalia, Cristian, Raul.
Vestuari i atrezzo Alumnes de Quart

Teatre de Sisè

Títol de l’obra: “Estimat diari”

Sinopsi: És un espectacle escrit i creat per les i els alumnes de sisè.  Un misteriós diari ens permetrà descobrir  la història de la Sandra al llarg de tot el curs escolar i compartir amb ella les seves experiències i emocions.

Direcció Yago Morera
Actors Katherin, Eli, Joel, Manuel, Daniel, Gian, José, Abigail, Kellhy, Alejandro, Paulo, Yanira, Nathalie, Awais, Moisés, Manuel, Artur, David, Sandeep
Vestuari i atrezzo Alumnes de Sisè