Hi havia una vegada…

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

“HI havia una vegada…” és el títol de l’obra de teatre que els alumnes de segon han representat com a final del projecte interdisciplinari del curs escolar. Recull un tast de diferents contes tradicionals adaptats (la caputxeta vermella, la ventafocs, en Peter Pan, els tres óssos, la llegenda de Sant Jordi, en Patufet, i la Blancaneus) amb uns diàlegs divertits, actuals a la nostra societat i amb un conjunt “atrezzo” que il·lumina l’escenari. Ens ho hem passat d’allò més bé i esperem que us agradi la posada en escena.