Fem teatre a quart: L’amiga imaginària.

El passat dimarts 30 de maig de 2017, a les 15:30 h., varem estrenar l’obra de teatre de 4t. “L’amiga imaginària”. Ens podeu seguir veient el nostre vídeo.

Sinopsi: és un conte, el conte de la Rosana; una noia nova que arriba a l’escola i és rebutjada pels companys i companyes de classe. La Rosana buscarà refugi en una amiga imaginaria per vèncer la soledat que li provoca ser marginada. L’obra  sorgeix d’una història inventada  pels propis alumnes de quart, essent un espectacle que subratlla la importància i el dret que tenim totes les persones de ser acceptades i  respectades.

Direcció Yago Morera
Actors Maria Paula Aguayo, Iman Ali, Enrique Banegas, Andrey Batista, Santiago Duarte, Juan Duque, Tony Duran, Juana Fernández, Martin Fernández, Ariadna Figueroa, Racel García, Julia Gega, Soraya Haidour, Leen Jiang, Pau Katib, Amadeo Montero, Mauricio Pastran, Alex Rizzetto, Alvaro Rubio, Emilia Vargas, Vivien Ylagan.
Vestuari i atrezzo Alumnes de Quart