Fem teatre a l’escola: alumnes de 4t. i de 6è.

El proper dimarts 30 de maig de 2017, a les 15:30 h., es realitzarà l’estrena mundial de les obres de teatre de 4t. “L’amiga imaginària” i de 6è. “La meva família”.

grup-cinquegrup-sise

Teatre de Quart

Títol: “L’amiga imaginària”

Sinopsi: és un conte, el conte de la Rosana; una noia nova que arriba a l’escola i és rebutjada pels companys i companyes de classe. La Rosana buscarà refugi en una amiga imaginaria per vèncer la soledat que li provoca ser marginada. L’obra  sorgeix d’una història inventada  pels propis alumnes de quart, essent un espectacle que subratlla la importància i el dret que tenim totes les persones de ser acceptades i  respectades.

Direcció Yago Morera
Actors Maria Paula Aguayo, Iman Ali, Enrique Banegas, Andrey Batista, Santiago Duarte, Juan Duque, Tony Duran, Juana Fernández, Martin Fernández, Ariadna Figueroa, Racel García, Julia Gega, Soraya Haidour, Leen Jiang, Pau Katib, Amadeo Montero, Mauricio Pastran, Alex Rizzetto, Alvaro Rubio, Emilia Vargas, Vivien Ylagan.
Vestuari i atrezzo Alumnes de Quart

Teatre de Sisè

Títol de l’obra: “La meva família”

Sinopsi: és un espectacle de creació col·lectiva que neix dels monòlegs escrits i interpretats pels i les alumnes de sisè envers les coses que els hi agraden i  les que millorarien de les seves famílies.  Una obra còmica i tendra que pretén emfatitzar la diversitat, el valor i l’estima cap un pilar tan fonamental del nostre desenvolupament com és la família.

Direcció Yago Morera
Actors Joan Antonio Angustia, Aleena ARfan, Pol Asante, Alex Avilés, Karla Banegas, Michelle Bolea, Dina Bourkhis, Francisco Campos, FAris Chaouine, Chandra Escalante, Adam Haidour, Adnane Khalifa, Melanie Peralta, Csarvin Pregillana, Andy Vasquez.
Vestuari i atrezzo Alumnes de Sisè