A REVEURE!

BENVOLGUDES FAMÍLIES, EL PRIMER CURS DELS VOSTRES FILLS I FILLES A L’ESCOLA “DELS GRANS”  S’HA ACABAT. DURANT L’ANY HI HA MOLTS MOMENTS BONICS,  ALGUNS ELS HE POGUT ATRAPAR I ARA ELS VULL COMPARTIR AMB TOTS VOSALTRES.

MOLTES GRÀCIES A TOTS PER TOT!

UNA ABRAÇADA I BON ESTIU!

1. Núria Estany Llorens

Feliços els pares de veure com els nostres “petits” es van fent grans i omplen una part de la bonica escola a la que van… feliços de veure’ls feliços, crèixer i aprendre a fer-se grans… Gràcies Glòria i Diana per acompanyar-los i donar-los la mà com fem nosaltres i ensenyar-los que si cauen es poden aixecar i seguir caminant!!!
    MOLTES GRÀCIES!!! BON ESTIU!!!
    Oriol, Núria i Dídac