L’escola

L’escola Enric Casassas és un centre educatiu públic d’infantil i primària d’una sola línia ubicat al barri del centre de Sabadell. Oberta a l’entorn i de clima famíliar destaca la importància de cuidar les relacions, tal i com podeu llegir en el nostre projecte educatiu.

Es tracta d’una escola amb caràcter, l’edificació de la qual va començar el 1897 i el 1981 es va reconstruir totalment. El 1997 es va celebrar el seu centenari. Actualment, és una escola ben equipada amb pissarres digitals a totes les classes. A més de les aules d’infantil i primària, disposem d’una aula de música, un pati interior i la zona d’esbarjo del safareig, dos espais d’hort urbà, una aula d’informàtica, una aula de ciències, una aula d’educació especial, una aula de petit grup, un gimnàs i “Vila Xica” zona de joc símbolic pels més petits.

bombollles, hort urbà,