Busquem un nom pels nens/es de P3

Bon dia famílies!

Ens han vingut a visitar els nens i nenes de P3 i ens han demanat que pensem un nom per la seva classe que els acompanyarà fins que marxin de l’escola.

Primer hem pensat algunes propostes per parelles, després hem votat la que més ens ha agradat i d’entre totes ha guanyat el nom: Els Correfocs. Després hem anat a visitar els nens/es de P3 i els hem explicat quina és la nostra proposta i perquè l’hem escollida.

Els nens/es de P3 després d’escoltar les propostes que els han fet tots els cursos de l’escola s’han decidit per la nostra i es diran la classe dels Correfocs, estem molt contents!!!