3er i 5è: Registrar-se a la web de Tiger

Benvolgudes famílies,

Els vostres fills i filles estàn portant el llibre d’activitats d’anglès a casa per tal de que els pugueu ajudar a registrar-se a la web per tal de practicar amb activitats online. Fer-ho és senzill i ho hem mostrat vàries vegades a classe però tot i així necessitaran el vostre permís i ajuda. La informació està darrera de la portada del llibre, els passos bàsics són:

tiger

1. Anar a tiger.macmillan.es
  2. Seguir el procés de registre amb el codi personal que hi ha al requadre del llibre darrera la portada (sobre del codi de barres o a l’etiqueta adhesiva).
  3. Introduïu el codi de grup (group code) quan us el demani:
    1. El de 3er és: 9NTLRDE
    2. El de 5è és: HXNNSZF
  4. Anoteu el nom d’usuari (username) i la contrasenya (password) perquè els vostres fills i filles puguin recordar-la.

Molt important:

• Si heu oblidat introduir el codi del grup (group code) o no us l’ha demanat, podeu introduir-lo accedint a la pàgina i fent clic a Markbook (llibre de notes).
  • Si heu oblidat la contrasenya (forgotten password) o el nom d’usuari(forgotten username) podeu recuperar-les fent clic als corresponents enllaços i consultant el vostre correu

Recordeu que a més d’aquest recurs podeu trobar més materials, enllaços i vídeos del alumnes a la pestanya  English a la web de l’escola.

Moltes gràcies per la vostra ajuda i quedo a la vostra disposició si teniu alguna dificultat,

La mestra d’anglès