PROJECTE SABADELL 2040

L’alumnat de 6è de la nostra escola ha participat en el projecte Sabadell 2040: redactem les notícies del futur.

S’han convertit més de 100 alumnes d’entre 11 i 12 anys de cinc centres de la ciutat en reporters del futur de la ciutat. Els situem en 2040, en el dia de la seva elecció. Són periodistes en actiu i relaten la notícia més destacada de l’any a Sabadell.

Han triat un tema, han donat resposta a les 5W (Where, When, Why, What, Who), han construït el text de la notícia i l’han acompanyada d’una imatge generada amb eines d’intel·ligència artificial, fent servir l’eina Dall-E2.

Passeu a descobrir com serà el futur de la ciutat a través dels ulls del jovent sabadellenc!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *