És fi de curs …marxem d’aquí!

S’ha acabat!

El curs s’ha acabat, una etapa s’ha acabat.

Els Astronautes ja som part de la història de l’escola Enric Casassas.
Una promoció d’alumnes que ens hem fet notar: treballadors, moguts, inquiets per aprendre, solidaris quan ha estat necessari, juganers sempre que hem pogut…
Trobar un parell d’Astronautes i que no estiguin parlant entre ells (donant explicacions, rebatent-se, buscant solucions…) és una tasca força difícil. I en fons donem gràcies perquè som persones que tenim com principi la conversa i el diàleg, uns valors imprescindibles per creat una societat respectuosa i tolerant on totes les opinions tenen cabuda.

Ho diu la cançó: “És fi de curs… marxem d’aquí!”. El curs vinent aterrarem a l’institut, però en el nostre cor sempre portarem la nostra escola i allí on hi hagi un Astronauta hi haura una part de l’Enric Casassas.

Gràcies a tothom que ha format part de la nostra educació!

Els Astronautes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *