Agents Apilo

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els científics del Planeta Reciclatge han desenvolupat una supertecnologia hipermegaavançada per aprofitar-ne tots els materials.

Per això han contactat amb tots els agents Apilo i han creat un pla per recollir les piles esgotades de totes les cases, comerços i escoles. Amb la teva ajuda, podrem localitzar, recollir i enviar totes les piles al Planeta Reciclatge.

Amb aquesta premissa, i continuant tractant el reciclatge, la classe dels Gats ha visitat a P3, P4 i P5 (Gegants, Castellers i Timbalers) i els Pingüins als cicles Mitjà i Superior, per explicar la importància que té per al medi ambient el reciclatge de les piles. Amb això, pretenem reunir quants més agents apilo possible, i així contribuir a un món millor.

Per tant, convidem a tots aquells alumnes que tinguin piles usades per casa i no sàpiguen on llançar-les, que les portin al col·legi, en concret, al nostre coet Apilo XII, que estarà situat en l’entrada de l’escola.

TOTS SOM AGENTS APILO!

1. sandra vilchez

Els gats han treballat molt i s’han entusiasmat amb el tema del reciclatge, a casa inclús hem pogut refer el racó que teníem. Moltes gràcies per la feina feta i per tot lo que hem après!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *