La teranyina dels Castellers

Bon dia, pares i mares de Castellers.

Ja som al segon pis de l’escola. Hem escoltat la cançó Qualsevol ni pot sortir els sol

mentre anàvem seient i després hem fet una teranyina amb un cabdell de llana.

Aquest curs tindrem una mica més deures i haurem d’aprendre a fer-los bé i amb tranquil·litat.

També ens agradarà seguir estant sempre amb els nostres companys i que siguem tots amics. Ah! I tenim un altre Castellers, l’Andria.

Tenim ganes d’aprendre a escriure més i millor, per poder explicar les nostres idees.

Volem millorar en la lectura perquè els llibres expliquen moltes coses interessants, i quan vas a poc a poc es fa més feixuc el llegir.

Molt bon curs a tothom!!!